Oplevelser år 2009

Trysil 2009
Det var Nytårsdag og klokken var 13.00, vi stod klar til afgang. Alt var pakket, ski- støvler-mad-
drikkevarer-tøj osv. og selvfølgelig den rigtige ketchup.(Heinz) Vi skulle med færgen fra Frederikshavn til Gøteborg, midt på eftermiddagen og var i Trysil ca. midnat.De første begyndte at stå op ca. kl 07.00 og kl. 08.30 var vi alle på løjpen for at varme op, inden vi kørte til liften.

Herover se vi først et billede fra bildækket ombord på færgen til Gøteborg. De næste billeder er fra Lørdag morgen, hvor vi kommer fra hytten og er på vej ned ad løjpe 13, ned til det sted hvor vi varmer op. Der er Ca. -15°

Tak for endnu en dejlig tur i Trysil. Sneen var perfekt og der var nok af det. Super!!

Vi startede camping året med at bestille en forsæson på Gudenåens camping i Silkeborg, et sted vi har været flere gange før og et sted som vi sikkert vil komme igen. Vi kender en del af de andre fastliggere på pladsen fra tidligere ophold, og begge vore døtre bor i området. Herunder viser vi nogle billeder fra lidt af det vi oplevede her.

Billederne herunder, er fra en fiskesø hvor vi fiskede en dag. Vi var Peder - Maria og mig, men det var kun Peder som havde heldet med sig.

Herunder er vi inviteret på en sejltur med Falken. Det var en tidlig morgen hvor skipperen på båden havde fået en special opgave hvor han skulle sejle ud til en ø. Kaptajnen er en af vore naboer på Campingpladsen og han inviterede os med sammen med de nærmeste naboer. Billederne taler for sig selv, det var en smuk tur. Tak til Thomas for det.

Nordjylland Rundt 2009 Sammen med Erik Esmann

Jetteløbet i Suldrup 2009

Årets ferietur er startet og turen gik i første omgang til Silkeborg. Her skulle vi samle Anne op, men hun skulle først til firmafest, så vi ventede på en parkeringsplads til ca. 01.30 før vi kørte. Vi spiste på restaurant med Maria og Peder før jeg gik til ro. Som skrevet startede vi turen kl. 01.30 og kørte i et behageligt tempo sydover og endte den dag på Gredingen kro rastepladsen hvor vi spiste den sædvanelige omgang spætzle med oksefillet.
Dagen efter gik turen til Østrig, og vi valgte en overnatning et sted hvor vi aldrig havde været før, nemlig på Camping An Der Vald ved Faaker See. Herunder er der billeder fra den dag.

Der var bagende varmt, så vi trængte til et bad og søvandet var varmt og godt og plænen var dejlig afslappende at ligge på.
Dagen efter gik turen til italien og vi valgte igen Camping Saint Angelo på lidoen, vi ville ellers
have været på Marina de Venetcia, men da vi på nettet kunne se at de tog ca. 1200,- kr. for at
få lov til at slå et telt op ved siden af campingvognen, opgav vi den plads.

Efter 10 dage i italien, valgte vi at køre tilbage til Faaker See. Det var ikke muligt at få en plads på pladsen An Der Vald, så vi valgte en plads som hed Arenitze, En fin plads med mange skyggefulde pladser.

Herover er der optræden på arenaen. Det er mænd som er udklædt som damer.

Herunder er der nogle billeder, som Anne og Peder har taget med et engangs kamera, af deres tur til Venedig.

Herunder er der billeder fra min cykeltur fra Faaker See og rundt om Vørter See, en tur på ca. 70 km. som jeg cyklede på min mountain bike. En utrolig flot tur med masser af feriehoteller, men ingen campingpladser.